Pranešime G. Gilvanovaitė pristatė savo tyrimą apie tai kaip kultūrinis vartojimas tampa būdu sukurti individo įvaizdį visuomenėje, kurioje jis/ji nori pritapti arba patvirtinti savo vertybes. Pranešimo autorė aptarė keletą vartotojų kultūroje išryškėjusių svarbiausių tendencijų: tvarumo augimas, sąmoningo vartojimo evoliucija, dėmesys sveikatingumui, elektroninės prekybos dominavimas, skaitmeninė įtaka. Lygino tvaraus ir sąmoningo vartojimo sąvokas. Taip pat, remdamasi neproporcingai didelę paklausą rinkoje turinčiais produktais (migdolų pieno atveju), pristatė eksperimentą apie tai, kokią įtaką daro pakuotė ir jos ekologinis ženklinimas vartotojo suvokimui apie produkto kokybę ar net skonį ir atkreipė dėmesį į tokių tendencijų keliamas grėsmes tvariam vystymuisi.
G. Gilvanovaitė apžvelgė dizaino metodus ir marketingo strategijas, kuriomis bandoma manipuliuoti vartotojais, vizualiai pavaizduodama, kaip kūrybiškumas gali padėti pasiekti abipusiai naudingų rezultatų aplinkai, verslui ir vartotojams (pasitelkdama įmonės PinProof pakuočių projektus, kaip geros kolaboracijos ir vartotojų edukacijos pavyzdžius).
Doc. Andrejus Repovas sedijoje B "Digital Art Managment And Creative Projects: Navigating Today's Challenges For Tomorrow's Opportunities" („Skaitmeninio meno vadyba ir kūrybiniai projektai: šiandienos iššūkių sprendimas ir rytojaus galimybės”), pristatė pranešimą "NewIDeA Design Workshop: Creativity on (Client's) Demand" („NewIDeA dizaino dirbtuvės: kūrybiškumas pagal (kliento) poreikį”), kuriame aptarė jau dešimtmetį VDA Kauno fakulteto organizuojamas tarptautines kūrybines dirbtuves studentams, kurios atveria galimybes, bei stiprina bendradarbiavimą tarp meno, verslo ir mokslo/švietimo institucijų.
