Atviroji dailės, dizaino ir architektūros mokykla

Animatest animacija/medijų menas 


Programos sudarytojos

Eva Rodz
Margarita Valionytė
Emilija Dirsytė


Anotacija

Programa skirta norintiems atrasti, kas yra šiuolaikinė animacija. Tiems, kurie nori kurti filmus, nori išmokti rašyti vizualiai orientuotus tekstus, animuoti, režisuoti. Svarbi tiems, kurie jaučia, kad animacija yra kažkas daugiau ir jai tinka visi kūrybiniai sugebėjimai.

Užsiėmimų metu bus supažindinta su įvairiomis animacinėmis technologijomis. Bus parodyta kaip sukurti tokį vizualinį pasakojimą - kadruotę, kuri atskleistų paslėptas teksto galimybes; kaip suprasti erdvę tekste ir vaizde ir kaip užpildyti emociškai paveikiomis detalėmis ir veiksmais.


Programos tikslai

Programos tikslai - suteikti bendrų žinių judančių vaizdinių kūrimo srityje ir supažindinti su animacijos veikimo principais. Supažindinti su scenarijaus kūrimo strategija, vizualizavimo galimybėmis, kadruotės sukūrimu ir  montažine jos konstrukcija, animacinėmis ir fotografinėmis įgyvendinimo priemonėmis.

Kursas skirtas ketinantiems studijuoti VDA fotografijos ir medijų meną, taip pat norintiems savarankiškai kurti animacinius ir multimedia filmus.


Užsiėmimų laikas

Spalio - Gegužės mėnesių eigoje kiekvieną šeštadienį 10.00 - 14.00


Studentų prašytume turėti su savimi

Nešiojamą kompiuterį, rašymo priemones.


I semestras  

 

SPALIS
Susipažinimas ir idėja
2024-10-05 Įvadinis susipažinimas: apie kursą, tikslus ir eigą + paskaita apie kūribinį rašymą, idėja ir motyvaciją.
2024-10-12 Kas yra meninis tyrimas? Tyrimo svarba kūrimo eigai: pirmieji žingsniai.
2024-10-19 Scenarijaus pagrindai.

LAPKRITIS
Animacijos technologijos I
2024-11-09 Tradicinė dvimatė (2D) animacija.
2024-11-16 Skaitmeninė dvimatė (2D) animacija.
2024-11-23 Sukurkime komiksą kartu!
2024-11-30 Kaip paversti tekstą į kadruotės kalbą. Susipažindinimas su moodboard.

GRUODIS
Animacijos technologijos II
2024-12-07 Apie rotoskopiją ir Kentridge'o trynimo ir perpiešimo metodą.
2024-12-14 Susipažinimas su Blender programa (3D) : kaip kepti trimates formas?
2024-12-21 Blender (3D) : pratęsimas.

SAUSIS
Animacijos technologijos III
2024-01-11 Susipažinimas su After Effects programine įranga.
2024-01-18 Kaip taisyklingai piešti veikėjus?
2024-01-25 O kaip kurti fonų dizainą?

II semestras
VASARIS
Animatikas ir peržiūros
2025-02-01 Animatiko kūrimas iš surinktos medžiagos.
2025-02-08 Peržiūros: idėja, scenarijus, kadruotė, moodboard, veikėjai, fonai ir animatikas.
2025-02-15 Sustabdyto kadro (stop-motion) animacijos pagrindai.
2025-02-22 Pasiruošimas. Lėlės gaminimas nuo A iki Z.

KOVAS
Animacijos technologijos IV
2025-03-01 Lėlinė animacija.
2025-03-08 Karpinių (cut-out) animacija.
2025-03-15 Mokomės pikseliacijos. Piešiame / Pozuojame…Fotkiname!
2025-03-22 Garso įrašymo paskaita: foley garsas.
2025-03-29 Garso kūrimo paskaita + ekspermentavimas su garso kūrimo prietaisais.

BALANDIS
Garsas, montažas ir animacijos ateitis
2025-04-05 Kas yra Pitching?
2025-04-12 Animacijos ateitis (AR, VR, AI).
2025-04-26 Montažas arba animacijos ir garso sujungimas.

GEGUŽĖ
Animacijos industrija, portfolio 
2025-05-03 Lankymasis Lietuvos animacijos studijose.
2025-05-10 Portfolio? Kas tai, kaip ir kur juos ruošti?
2025-05-17 Studentų pitching pristatymai, diskusijos ir konsultacija!
2025-05-24 Galutinė peržiūra.