S k a i t m e n i n ė  t a p y b a


Dėstytojas - doc. Vaidas Naginionis


Programos tikslai ir numatomi gebėjimai

Programos tikslas išmokti profesionaliai eskizuoti ir kurti vaizdines koncepcijas bei vizualizacijas skirtas kompiuterinių žaidimų bei filmų pramonei, pasitelkiant skaitmeninės tapybos „speedpainting“ metodą.

Išklausęs šį kursą:
- sugebėsite eskizuoti ir kurti vizualizacijas ir vaizdines koncepcijas (pasitelkiant aplinkos ir personažų dizaino studijavimą);
- įgysite Adobe Photoshop programos pradmenis, reikalingus dirbti „speedpainting“ metodu;
- išmoksite įvairių technikų skirtų dirbti skaitmeninės tapybos principu;
- pagilinsite bendruosius meninės raiškos įgūdžius;
- gilinsite piešimo įgūdžius (geometrinių formų modeliavimas, perspektyva, anatomija);
- sugebėsite savarankiškai sukurti baigtinį projektą.

Trumpa programos anotacija

Užsiėmimų metu išmoksite eskizuoti ir piešti / kurti vaizdines koncepcijas, skirtas kompiuterinių žaidimų ir kino filmų industrijai. Susipažinsite su kūrimo metodais ištobulintais per daugelį praktikos metų ir kruopštaus darbo; užsiėmimuose teoriją iš karto taikysime praktiškai, todėl rezultatas pasiekiamas greičiau ir kokybiškiau. Įgysite specialias Adobe Photoshop programos žinias ir išmoksite netradicinių tapybos / piešimo technikų, kurios jums padės efektyviai ir greitai dirbti „speedpainting“ proceso metu, kuriant koncepcijų dizainą. Viso kurso metu tolygiai gilindami žinias ir tobulindami gebėjimus išmoksite nuo paprasto „grubaus“ eskizo nukeliauti iki galutinio vaizdinio su išbaigtomis detalėmis: personažais, aplinka, transporto priemonėmis ir pan. Kursų pabaigoje sugebėsite vizualiai išreikšti savo mintis bei idėjas, kurios ateityje gali virsti komiksu, kompiuteriniu žaidimu ar animaciniu filmu.

Mokymo metodai

Praktiniai užsiėmimai, savarankiškas darbas, analizė, diskusijos, nuotolinės konsultacijos.

Kursų trukmė

12 užsiėmimų po 3 akademines valandas. 

* kursai vyks susidarius ne mažiau nei 5 asmenų grupei.