Atviroji dailės, dizaino ir architektūros mokykla

Animatest 2D animacija


Programos sudarytojos

Eva Rodz
Margarita Valionytė
Emilija Dirsytė
Ingrid Beata Savicka 


Anotacija

Kursas skirtas norintiems giliau pažinti dvimatę (2D) animaciją - vieną iš seniausių animacijos technologijų. Šiuose kursuose galėsite ne tik išmokti animuoti techniškai taisyklingai, bet ir turėsite galimybę eksperimentuoti su šios medijos ypatumais. 

Pirmo semestro metu susipažinsime su 2D animacija iš arti. Mažiau teorijos, daug praktinių animacijos užduočių, kurias atliksite ne tik skaitmeniniu būdu, kai naudosite 2D animacijos programine įrangą, bet ir tradiciniu būdu, kai naudosite švieslentes ir popierių. Taip pat apžvelgsime rotoskopijos technologiją bei „After effects” programinę įrangą.


Programos tikslai

Pagrindinis kurso tikslas - išmokti animuoti techniškai, bet ir ieškoti sąsajų tarp skirtingų medijų (mixed media), užsiimti eksperimentalia animacija.

Kursas skirtas ketinantiems studijuoti VDA animaciją arba fotografijos ir medijų meną, taip pat norintiems savarankiškai kurti, tobulinti savo žinias animuojant pasitelkiant 2D animacijos technologiją.  


Užsiėmimų laikas

I semestras - 2D animacijos technologija

RUGSĖJIS
Tradicinė pieštinė animacija
2024-09-23 Įvadas į 2D animacija arba kas tie 12 principų? Spaudimas ir tempimas (Squash and Stretch).
2024-09-24

2024-09-30 Priešveiksmas ir antrinis veiksmas (Anticipation and Secondary Action)
2024-10-01

SPALIS
Tradicinė pieštinė animacija
2024-10-07 Poza ir veiksmas (Staging and Solid Drawing)
2024-10-08

2024-10-14 Toliau veiksmo tęsinys ir sulėtėjimas (Follow Through, Overlapping Action, and Arcs)
2024-10-15

SPALIS
Skaitmeninė pieštinė animacija
2024-10-21 Lėtėjimas ir greitėjimas (Slow In and Slow Out)
2024-10-22

2024-10-28 Tiesioginė animacija ir pozos (Straight Ahead Action and Pose to Pose)
2024-10-29

LAPKRITIS
Skaitmeninė pieštinė animacija
2024-11-04 Laiko nustatymas (Timing) 
2024-11-05

2024-11-11 Iššokimas ir veikėjų charakteris (Exaggeration and Appeal) 
2024-11-12

LAPKRITIS
Rotoskopija
2024-11-18 Įvadas į rotoskopiją. Planavimas, kameros, šviesos, filmavimai.
2024-11-19

2024-11-25 Rotoskopijavimas tradiciniu būdų (poperius, anglis, kalkė ir pieštukai).
2024-11-26

GRUODIS
Rotoskopija
2024-12-02 Skanavimas ir montažas. Įvadas į motion tracking.
2024-12-03

2024-12-09 Rotoskopija skaitmeninių būdų.
2024-12-10

GRUODIS
After Effects
2024-12-16 Susipažinimas su After Effects. Greičio pratimai.
2024-12-17

SAUSIS
After Effects
2024-01-06 After effects ir veikėjo animacija. Rotobrush įrankis.
2024-01-07

2024-01-13 Objekto/kameros sekimas (tracking) ir 3D galimybės
2024-01-14

Laikas: 18:00-20:00 (pirmadieniais, antradieniais) 


Studentų prašytume turėti su savimi

Nešiojamą kompiuterį arba “Ipad”, “Android” planšetė (su instaliuota viena iš programu), asmeniškai patogią grafinę planšetę (Wacom, Huion, XpPen, Bosto ir t.t.), piešimo priemones.

Tinkama programinė įranga:

  • Krita
  • Blender
  • Ipad su “Procreate” ar “Procreate Dreams”
    After effects
  • Android su “Autodesk Sketchbook”, “Clip Studio Paint” ir pan.

Daugiau apie Animatest

Animatest tai jau 3 metus veikianti edukacinė iniciatyva, kurios metu eksperimentuojame su animacijos stiliais ir įrankiais. Esame Vilniaus dailės akademijos alumnės: projekto iniciatorė Eva Rodz kartu su Margarita Valionytė, Emilija Dirsytė ir Violeta Tvorogal dėstome peer-to peer (studentas - studentui) metodu apie skirtingus animacijos stilius ir teoriją.

@anima__test
https://www.facebook.com/animationtest