• Naujienlaiškis
  • Kultūros vadyba ir kultūros politika

    Baigiamųjų darbų vadovų sąrašas (sąrašas gali būti papildytas)

    Dėstytojas Planuojama tematika
    Prof. J. Černevičiūtė

    Medijų auditorijų tyrimai

    Kūrybinių ir kultūrinių industrijų teorija ir tyrimai

    Meno marketingas

    Kūrybinio miesto sampratos ir komunikacija

    Vietovių prekių ženklai

    Doc. dr. Rasa Bartkutė

    Socialinių tinklų marketingo sprendimai kultūros produkto populiarinimui

    X Kultūros organizacijos įvaizdžio vertinimas

    X Kultūros paslaugos įvedimo į rinką strategija

    Darnūs renginiai Lietuvoje: atvejo analizė

    Prof. Dr. Ieva Kuizinienė

    X organizacijos strateginė analizė ir veiklos optimizavimo siūlymai

    X organizacijos galimybių studija

    Naujų kultūros projektų/o rengimo atvejo analizė ir įgyvendinimas (įgyvendinimo strategija)

    Kultūrinių veiklų viešosiose miesto erdvėse vaidmuo ir ypatumai: x edvės analizė

    Kultūrinių veiklų infrastruktūros analizė ir jos optimizavimo siūlymai

    Kultūrinių veiklų atitikties auditorijos poreikiams analizė ir veiklų optimizavimo siūlymai

    Vizualiųjų menų, tarpdisciplininiai projektai  (praktinis baigiamasis)

     
    Prof. Dr. Elona Lubytė

    Kultūros vadybos sistema ir jos permainų  vadyba

    Vizualiojo meno  ir dailės organizacijų  (muziejų, galerijų,  parodų salių,  aukcionų namų, alternatyvių ekspozicinių erdvių)  ir jų renginių  vadyba

    Doc. Dr. Vaidutė Ščiglienė

    Tematinė kryptis: kultūrinio paveldo politika ir vadyba

    Kultūrinio paveldo politika: finansavimo per programas (X programa) kryptys ir poveikio tyrimas
    Kultūrinio paveldo politika: finansavimas per programas kaip paveldo vadybos kryptis Lietuvoje
    Lietuvos strategijos kultūrinio paveldo atžvilgiu tyrimas (X laikotarpis)
    Kultūrinio paveldo valdymas (X lyginamųjų atvejų analizė)
    (Vietovės ar konkretaus miesto) paveldo planavimo ir valdymo modeliai
    (Vietovės ar konkretaus miesto) kultūrinio paveldo pritaikymo visuomenės reikmėms modeliai
    Lankytojų centrų regionuose (X centras arba centrai, arba visa programa) poveikio aplinkai ir paveldo vadybai tyrimas

    Tematinė kryptis: kultūrinis paveldas ir kultūrinis turizmas

    Kultūros ir turizmo sektorių bendradarbiavimo krypčių ir potencialo tyrimas
    Kultūrinis paveldas kaip turizmo šaltinis ir vadybos galimybė (X atvejis arba atvejai)
    Kultūrinio turizmo krypties vystymas muziejų (arba galerijų, ar kitų kultūrinių organizacijų) strategijose ir veikloje
    Kultūrinio turizmo kryptis festivalių (arba pasirinkto vieno ar kelių atvejų) strategijose ir veikloje, pvz., Kultūrinis turizmo plėtros galimybės „Kultūros naktis“ festivalio atvejis arba „Art Vilnius“ atvejis
    Kultūrinio turizmo žemėlapio sudarymas (X mieste ar X regione)
    (X) Vietovės kultūrinio turizmo vertinimas ir pritaikymo tyrimas
    Kultūrinio turizmo traukos vietovių vadybos principai (arba modeliai)
    Lietuvos kultūrinio turizmo potencialo ir panaudojimo galimybės
    Lietuvos kultūrinio paveldo panaudojimas kultūrinio turizmo maršrutuose (X miestas arba X regionas)
    Kultūrinio turizmo sričių plėtros ir vadybos principų tyrimas
    Kultūrinės aplinkos kaita kaip naujos galimybės turizmo sektoriui
    Paveldo vadyba: paveldo aktualizavimas turistiniuose šaltiniuose
    X miesto turizmo informacijos centrų komunikacijos ir vadybos principai

    Tematinė kryptis: Paveldo bendruomenės ir kūrybiškumas

    Bendruomenių įtraukimas į kultūrines ir kūrybines veiklas: (X miesto, X regiono pavyzdžiu)
    Bendruomenės įtakos tyrimas planuojant ir valdant vietos paveldo objektus (X vietos atvejis)
    ES (arba EEE ar kitų donorų) fondų lėšomis finansuotų kultūros paveldo objektų poveikio aplinkai tyrimas (galimos pagal poreikį ir kitokios variacijos)

    Tematinė kryptis: kūrybinga veikla ir procesai bei kt.

    Kūrybingų kultūrinių ir (ar) meninių renginių vadybos modeliai
    Kūrybinio potencialo (X sektoriuje (X organizacijoje ar X įstaigoje) ugdymas per kultūrines veiklas
    Kūrybinių projektų vadyba viešosiose erdvėse (X pavyzdžiu ar X atvejo analizė)
    Kūrybiška vietokūra: X atvejo (-ų) ir galimybių tyrimas
    Kultūrinio ir meninio projekto (X) vadybos ir komunikacijos modelis
    Kūrybingo kultūros ir edukacijos centro (X) steigimas ir veiklos strategija

    Meno galerijos (X) steigimas ir veiklos strategija

    Doc. Dr. Irena Alperytė

    Marketingas

    Tarpkultūrinė komunikcija

    Tarptautinis bendradarbiavimas

    Finansavimo paieška

    Dr. R. Kregždaitė

    Kultūros ekonomikos tematika

    I. Radavičienė

    Kultūros organizacijos prekės ženklo įvaizdžio formavimas ir žinomumo didinimas, kuriant prekės ženklo bendruomenę ir didinant jos interaktyvumą

    Kultūros organizacijos kainodaros formavimas naudojant atributų pozicionavimo metodą