Baigiamųjų darbų vadovų sąrašas (sąrašas gali būti papildytas)
Dėstytojas | Planuojama tematika | |
Prof. J. Černevičiūtė |
Medijų auditorijų tyrimai Kūrybinių ir kultūrinių industrijų teorija ir tyrimai Meno marketingas Kūrybinio miesto sampratos ir komunikacija Vietovių prekių ženklai |
|
Doc. dr. Rasa Bartkutė |
Socialinių tinklų marketingo sprendimai kultūros produkto populiarinimui X Kultūros organizacijos įvaizdžio vertinimas X Kultūros paslaugos įvedimo į rinką strategija Darnūs renginiai Lietuvoje: atvejo analizė |
|
Prof. Dr. Ieva Kuizinienė |
X organizacijos strateginė analizė ir veiklos optimizavimo siūlymai X organizacijos galimybių studija Naujų kultūros projektų/o rengimo atvejo analizė ir įgyvendinimas (įgyvendinimo strategija) Kultūrinių veiklų viešosiose miesto erdvėse vaidmuo ir ypatumai: x edvės analizė Kultūrinių veiklų infrastruktūros analizė ir jos optimizavimo siūlymai Kultūrinių veiklų atitikties auditorijos poreikiams analizė ir veiklų optimizavimo siūlymai Vizualiųjų menų, tarpdisciplininiai projektai (praktinis baigiamasis) |
|
Prof. Dr. Elona Lubytė |
Kultūros vadybos sistema ir jos permainų vadyba Vizualiojo meno ir dailės organizacijų (muziejų, galerijų, parodų salių, aukcionų namų, alternatyvių ekspozicinių erdvių) ir jų renginių vadyba |
|
Doc. Dr. Vaidutė Ščiglienė |
Tematinė kryptis: kultūrinio paveldo politika ir vadyba Kultūrinio paveldo politika: finansavimo per programas (X programa) kryptys ir poveikio tyrimas Tematinė kryptis: kultūrinis paveldas ir kultūrinis turizmas Kultūros ir turizmo sektorių bendradarbiavimo krypčių ir potencialo tyrimas Tematinė kryptis: Paveldo bendruomenės ir kūrybiškumas Bendruomenių įtraukimas į kultūrines ir kūrybines veiklas: (X miesto, X regiono pavyzdžiu) Tematinė kryptis: kūrybinga veikla ir procesai bei kt. Kūrybingų kultūrinių ir (ar) meninių renginių vadybos modeliai Meno galerijos (X) steigimas ir veiklos strategija |
|
Doc. Dr. Irena Alperytė |
Marketingas Tarpkultūrinė komunikcija Tarptautinis bendradarbiavimas Finansavimo paieška |
|
Dr. R. Kregždaitė |
Kultūros ekonomikos tematika | |
I. Radavičienė |
Kultūros organizacijos prekės ženklo įvaizdžio formavimas ir žinomumo didinimas, kuriant prekės ženklo bendruomenę ir didinant jos interaktyvumą Kultūros organizacijos kainodaros formavimas naudojant atributų pozicionavimo metodą |