• Naujienlaiškis
  • Metodiniai nurodymai kultūros vadybos ir kultūros politikos baigiamiesiems darbams:

    http://www.vda.lt/uploads/documents/files/studentams%20dokumentai/II%20pakopos%20studiju%20baigiamojo%20darbo%20aprasas%202015-11-11.pdf

     


    Baigiamojo magistro darbo (BMD) 2018/2019 m.m. rengimo grafikas:

    2018.12.03                                                       

    BMD temų tvirtinimas - viešas pristatymas prezentacijos forma:

    • Baigiamojo darbo vadovas
    • Baigiamojo darbo pavadinimas
    • Baigiamojo darbo aktualumas, naujumas, problematika (keliais sakiniais)
    • Baigiamojo darbo tikslas
    • Baigiamojo darbo uždaviniai
    • Baigiamajame darbe naudojami informacijos kaupimo, sisteminimo, apdorojimo metodai
    • Baigiamojo darbo hipotezės arba gintini teiginiai
    • Baigiamojo darbo planas
    • Pirminės literatūros sąrašas
    2019.03.18

    I tarpinis atsiskaitymas. Studentai pateikia darbo vadovui rašomą BMD variantą, kuris sudaro ne mažiau 30-40 proc. BMD keliamų reikalavimų. Darbo vadovas raštu patvirtina, kad darbai atliekami sklandžiai ir laiku.

    2019.05.06

    II tarpinis atsiskaitymas. Studentai pateikia katedros svarstymui parengtą BMD variantą, kuris sudaro ne mažiau 80 proc. BMD keliamų reikalavimų. Katedros sudaryta komisija, remiantis pateikta medžiaga prileidžia arba neprileidžia studentą prie BMD gynimo.

    2019.05.09 Vadovas, susipažinęs su darbu, priima sprendimą dėl jo atitikimo keliamiems reikalavimams. Jeigu darbo kokybė yra pakankama, vadovas pasirašo jo tituliniame lape. Po patvirtinimo (temos ir vadovo) procedūros, studentas dirba, konsultuojantis su darbo vadovu.

    2019.05.25

    Galutinis BMD pridavimas. Turi būti įteiktas katedrai likus ne vėliau nei 10 dienų iki viešo gynimo. Katedroje darbas įregistruojamas, nurodant gavimo datą.

    2019.06.08

    Įteiktus darbus iki viešo gynimo skaito ir vertina, patvirtinta gynimo komisija, recenzentai, vadovai.

    2019.06.03 – 15

    BMD, magistro kvalifikacijai įgyti, gynimas.

    Baigiamieji darbai 2018 m. (temos ir vadovai)

    Eil.Nr.

    Pavardė vardas

    Tema

    Vadovas

    1.

    Dainytė  Aistė

     

    Sėkmingos meno festivalio ir verslo rėmimo partnerystės veiksniai 

    Factors of successful sponsorship relationship between Cultural festival and Business organization

    Doc.dr. Rusnė Kregždaitė

    2.

    Krolytė Simona

     

     

    Vilniaus teatro „Lėlė“ kūrybinių darbuotojų pasitenkinimo darbu vertinimas"

    Evaluation of job satisfaction for creative professionals in Vilnius theatre "Lėlė"

    Doc.dr. Rusnė Kregždaitė

    3.

    Pastarnokaitė Živilė

     

    Komercinių muzikos platformų pelno generavimo atlikėjams galimybės: „Spotify” atvejo analizė

    Music streaming services as a potential revenue source for artists: Spotify case study

    Prof.dr.  Mindaugas Urbaitis

    4.

    Pulokaitė Marija

     

    Turinio marketingo priemonių pritaikymo galimybės nišinių kūrybinių industrijų produktų populiarinimui. Menų fabriko „Loftas” ir dizaino leidinio „Created in Lithuania" atvejo analizė

    Possibilities for the implementation of content marketing tools for the promotion of the niche creative industries products. Case studies of art factory "Loftas" and the design publication "Created in Lithuania"

    Prof. dr. Jūratė Černevičiūtė

    5.

    Remeikaitė Klementina

     

     

    Marketingo ir komunikacijos priemonių ypatumai autorinio kino filmo platinime

    Vehicles of Marketing and Communication for Distribution of Arthouse Movies

    Doc.dr. Irena Alperytė

    6.

    Umbrasaitė Beatričė

     

    Kūrybiškos vietokūros vadybos ypatumai: bendruomenės pritraukimo į kūrybiškos vietokūros veiklas tyrimas

    The peculiarities of creative placemaking management: community engagement analysis

    Doc.dr. Vaidutė Ščiglienė

    7.

    Vičaitė Inga

     

    Vartotojų lojalumo skatinimas: juvelyrikos prekės ženklo „DORĖ PALADA“ atvejis

    Customer Loyalty Promotion: the Case of Jewellry Brand “DORE PALADA”

    Doc.dr. Rasa Bartkutė

    8.

    Virgailytė Lina

     

    Kultūrinis turizmas muziejų veiklos vadyboje: Vytauto Kasiulio dailės muziejaus atvejo analizė.

     Cultural tourism in museums management: case study of Vytautas Kasiulis art museum

    Doc.dr. Vaidutė Ščiglienė

    9.

    Vyšniauskienė Reda

     

    Tarptautinė menininko karjera ir jos vadybos ypatumai

    International Career of an Artist and Peculiarities of its Management in Lithuania

    Prof. dr. Elona Lubytė

    10.

    Vyšniauskienė Gabrielė

     

    Skaitmeninės rinkodaros taikymas Lietuvos valstybinių dramos teatrų komunikacijoje

    Application of digital marketing in the communication of state theaters in Lithuania

    Prof. dr. Jūratė Černevičiūtė

    11.

    Skamaročiūtė Monika

    Konceptualios prekybos ir paslaugų studijos veiklos plėtojimo užsienio rinkose strategija. “RHODOPSIN STUDIOS” atvejo analizė

    A strategy for the conceptual buying and customer service studies on foreign markets. "Rhodopsin studios" case study. 

    Doc. dr. Nikolaj Ambrusevič

    12.

    Orlenok Denis

    Naujo produkto dizaino vadyba. Personalizuoto prekės ženklo “Saulsteller” analizė

    Design management of the new product. Case study of "SoulStellar" personalized trademark

    Prof. dr. Jūratė Černevičiūtė

     

    2016 m. baigiamieji darbai

    2015 m. baigiamieji darbai

    2014 m. baigiamieji darbai

    2010-2013 m. baigiamieji darbai