Balandžio 20 d. įvyko išskirtinis renginys skirtas dizaino studentams, kurį iniciavo mados žurnalistė Deimantė Bulbenkaitė. Keturių paskaitų pusdienis  - tai galimybė iš branding‘o ekspertų gauti itin koncentruotus ir aiškius patarimus apie kontekstą, kuriame šiandien egzistuoja dizaino prekių ženklai, sužinoti apie prekių ženklų kūrimo metodus ir vizualinio identiteto konstravimą. Mados dizaino katedra dėkoja visiems pranešėjams. 

Programa:

9:00-9:50 Mados žurnalistė, prabangos sektoriaus prekių ženklų konsultantė Deimantė Bulbenkaitė: Kokiame kontekste šiandien gyvuoja dizaino prekių ženklai?

10:00-10:50 Konsultavimo ir ženklodaros kompanijos "Synthesis Consulting Group" vadovas ir strategas, Lietuvos pozicionavimo užsienyje strategijos autorius Gediminas Užkuraitis: brand'ų sintezė

11:00-11:50 Dizaino studijos "Andstudio" bendraįkūrėjas, vizualinio identiteto strategijos specialistas Augustinas Paukštė: kaip ir iš ko konstruojamas vizualinis identitetas?

12:00-12:50 Juvelyrikos ženklo "Soda Futura" įkūrėja Gintarė Pečkytė: CASE STUDY: Kodėl juvelyriką gaminti Marse kartu su ateiviais daug įdomiau nei žemėje?