Kūrinių pardavimas. Rinkodaros tradicinės ir skaitmeninės priemonės
Autorinės teisės ir jų apsauga
Kūrybinis rašymas/mąstymas, idėjų generacija
Saviorganizacija, laiko ir užduočių planavimas
Savęs reprezentavimas. Tapatybės kūrimas
Socialinis verslas. Bendruomenės problemų sprendimas per meną ir kultūrą
Vadovavimas ir lyderystė. Komandos formavimas ir stiprinimas
Socialinių tinklų rinkodara, investicijų grąža, asmeninė vadyba socialinių tinklų pagalba
Dizainu grįstas mąstymas: procesas ir vartotojų patirtys
Eksperimentinių, tarpsritinių projektų organizavimas
Verslumo samprata ir verslo plano kūrimas, partnerystė su gamybos įmonėmis
Investuotojų paieškos ir komunikavimo procesas
3D modeliavimas, vizualizacijų kūrimas:
- 3D Maxo aplinka
- Dekoras ant sienos
- Lathe modifikatoriaus naudojimas
- Loft komandos naudojimas ir pereinamų formų objektų piešimas
- Medžiagų ir spalvinių ID priskyrimas
- Objektų karpymas 3Ds Maxu
- Pagrindiniai valdymo klavišai 3Ds Max
- Rankos piešimas. Transformacijos ir kreivės
- Spline gele ir reljefas
- Transformacijos komandų naudojimas