• Naujienlaiškis
  • Sausio 8 dieną prasidėjo jungtinės Grafinio dizaino ir Tekstilės meno ir medijų studentų kūrybinės dirbtuvės su įmone „Spalvotos kojinės", kuri užsiima originalių dizainų paieška ir jų gamyba ant kojinių.

    Šios kūrybinės dirbtuvės studentams suteikė galimybę sukurti tris skirtingų kojinių dizainus lietuviška tematika - nuo politikos iki istoriškai svarbių įvykių. Studentai taip pat buvo supažindinti su kojinių mezgimo mašinos veikimo principais, kurie turi įtakos kuriamo dizaino formai.

    Kūrybinių dirbtuvių kulminacija – kūrybos ekspozicija ir laureatų išrinkimas. Pirmos vietos laimėtojų dizainai papildys įmonės asortimentą, o studentai bus apdovanoti trimis poromis kojinių, ant kurių puikuosis savi dizainai.


    Vasario 4 dieną paaiškėjo kūrybinių dirbtuvių laureatai.

    III vietą užėmė 2-oji komanda: Inga Staugaitė, Gerda Sankauskaitė, Aida Darbutaitė, Viktorija Čipkutė, Rasa Vaičiulytė, Kamilė Anuškevičiūtė, Inesa Muchinaitė, Nedas Bartusevičius, Gertrūda Rumzytė, Guoda Gelažauskaitė.

    II vietą užėmė 6-oji komanda: Giedrė Vaiginytė, Ernesta Tubutytė, Miglė Žičkevičiūtė, Vaiva Strimaitytė, Marija Aukščiūnaitė, Kamilė Alonderytė, Matas Ilevičius, Gabrielė Dirmontaitė.

    I vieta atiteko 3-jai komandai: Agnė Valaitytė, Monika Pernavaitė, Donata Jutkienė, Giedrė Kvietkutė, Greta Gilvanovaitė, Rūta Rancevaitė, Joana Šimkutė.

    Užsakovo UAB „Ego publicum“ vadovo Gedimino Zepčiko teigimu kūrybinių dirbtuvių rezultatai nustebino su kaupu:

    „Pasirinkimas dirbti su Vilniaus dailės akademijos Kauno fakulteto Grafinio dizaino ir Tekstilės meno ir medijų studentais rėmėsi prielaida, jog šios studijų programos yra glaudžiai susijusios ir su produkto gamyba ir su jo dizainu. Studentai patvirtino šį sprendimą gebėdami dirbti komandose ir sukurdami įvairovę kojinių dizainų.“

    Popsas vs. nišinis skonis

    Buvo vertinami individualūs modeliai kurti trimis temomis: lietuviška tematika, politika ir populiariomis profesijomis. Kaip studentų kūrybos vertinimo kriterijus įmonės vadovas įvardijo dizaino pateikimą kojinės formate, pasirinktą spalvinį sprendimą, braižą bei pripažino ieškojęs subtilaus humoro.

    „Ypatingą dėmesį renkant laureatus skyrėme dizainų suprantamumui plačiajai visuomenei, nes juk pirkėjui neišaiškinsi dizaino priešistorės – jis perka tai, ką mato. Numatome pradėti pirmos vietos laureatų dizainų gamybą, tačiau yra ir daugiau modelių, kuriuos dar reikia „išdirbti“. Šiuo atveju bus galima pratęsti bendradarbiavimą su studentais.“