• Naujienlaiškis
  • Vizualiųjų komunikacijų dizainas

    Programos kodas

    6211PX023

    Lygmuo, pakopa

    Aukštojo mokslo universitetinės studijos, antroji pakopa, magistrantūra

    Priėmimo reikalavimai

    Naujoji Vizualiųjų komunikacijų dizaino programa remiasi pagrindinių studijų (I-os pakopos) metu studentų įgytomis žiniomis ir kūrybiniais, socialiniais, asmeniniais gebėjimais, todėl ją gali studijuoti dizaino ir/ar dailės bakalauro kvalifikaciją įgiję absolventai, pateikę priėmimo į magistrantūrą komisijai temos, atitinkančios Vizualiųjų komunikacijų dizaino studijų kryptį, metmenis. Taip pat pristatomi kūrybiniai ir akademiniai darbai, patvirtinantys įgytus pirmos pakopos studijų rezultatus.

    Studijų programos formos

    Nuolatinė, 2 metai, 120 kreditų

    Tikslas

    Naujosios Vizualiųjų komunikacijų dizaino magistrantūros studijų programos tikslas – parengti tarptautinius standartus ir magistro kvalifikaciją atitinkančius vizualiųjų komunikacijų dizaino specialistus, gebančius efektyviai perteikti verbalinę ir vizualiają informaciją naujųjų medijų priemonėmis tarpdisciplininiame dizaino lauke, vykdyti meninius tyrimus, kritiškai-analitiškai vertinti ir interpretuoti dizaino reiškinius bei procesus plačiame vietiniame ir tarptautiniame kultūriniuose kontekstuose, naudoti novatoriškus problemų sprendimo būdus siekiant strateginių vizualiosios komunikacijos tikslų bei kuriant naujus transdisciplininius projektus

    Studijų programos anotacija

    Būsimieji programos absolventai gebės numatyti vizualiųjų komunikacijų dizaino lauko strateginius tikslus, prognozuoti pokyčius vizualiosiose komunikacijose, gebės adekvačiai į juos reaguoti ir būti šios srities vizionieriais, socialiai atsakingais už šios specialybės srities pažangą ir tolesnį vystymą. Programos absolventai - kūrybingos, analizuojančios ir sintezuojančios asmenybės (individai-menininkai ir vizualiosios komunikacijos dizaineriai-praktikai), gebančios prognozuoti, inovatyviai mąstyti, kurti globalias ir lokalias vizualiosios komunikacijos dizaino paslaugas bei skaitmeninės kultūros strategijas ir jas įgyvendinti. Siekiant įgyvendinti šiuos tikslus, nuo studijų pradžios vykdomos reguliarios diskusijos ir kritiniai seminarai su įvairių disciplinų specialistais-profesionalais, atskirų sričių ekspertais. Tai padeda studentams atskleisti įgytus retorikos ir prezentavimo (komunikavimo) gebėjimus, suteikiama galimybė argumentuoti savo nuomonę, kvalifikuotai pristatyti projektus, tyrimų idėjas, hipotezes ir jų rezultatus, įžvalgas bei kitus pasiekimus.

    Profesinės karjeros galimybės

    Absolventai galės dirbti kūrybos vadovais tinklinėse reklamos ir dizaino agentūrose, leidyklose, redakcijose, vidiniuose įstaigų dizaino bei rinkodaros padaliniuose, bus konkurentabilūs ne tik vietinėje, bet ir tarptautinėje rinkoje, kurs savo verslą, dirbs interaktyvių naujųjų medijų ir kūrybinių industrijų srityje, galės dirbti dizaino edukacijos srityje.

    Studijų programos koordinatorius ir rengiantis padalinys

    prof. Aušra Lisauskienė
    Vilniaus fakultetas, Grafinio dizaino katedra

     

    Išsamiau