• Naujienlaiškis
  • Kultūros vadyba ir kultūros politika | Bakalauro studijos | Vilnius

    2016 m. bakalaurų baigiamieji dabai

    Pavardė vardas Baigiamojo darbo pavadinimas Darbo vadovas
    Adomovič Krystyna     Nacionalinio M.K.Čiurlionio dailės muziejaus rinkodaros strategijos kūrimas ir valdymas Doc. Dr. R.Bartkutė
    Aleksaitė Justina      Jutiminis prekės ženklas ir jo įtaka vartotojams Doc. Dr. R.Bartkutė
    Andrulytė Ieva Marija Momentinio renginio „Kalėdų Pop up @ Kablys“ vadyba A. Labžentytė
    Dovidavičius Paulius    Lietuvių diasporos įsitraukimas į valstybės gyvenimą: problemos ir galimybės A. Venckus
    Drevinskaitė Ieva Inovacijų taikymo kino festivalių marketinge ypatumai Doc. Dr. I. Alperytė
    Driskiūtė  Akvilė Marija Kultūrinė diplomatija Lietuvos Respublikos ambasadų veikloje M. Laužikaitė
    Gratulevičius Justas  Medijuotų auditorijų  plėtros strategijos socialiuose tinkluose L. Lučiūnas
    Karnickas Justas Mados dizaino pristatymo galimybės: Berlyno atvejo analizė A. Labžentytė
    Kotaitė  Viktorija Laisvai samdomo profesionalo veiklos ypatumai kūrybinėse industrijose Doc. Dr. R.Bartkutė
    Petrošius Danielius Lietuvos kino politika: Lietuvos kino įstatymo ir Lietuvos kino centro analizė N. Kairys
    Saladžius Kernius Garso įrašų teisių apsauga: atvejo „Pakartot“ analizė L. Lučiūnas
    Simanauskaitė  Milda Turinio marketingo pritaikymas kultūros prekių ženklams socialiniuose tinkluose Doc. Dr. R.Bartkutė
    Tumaitė  Justina Finansinė parama Lietuvos kino industrijai Baltijos šalių kontekste Doc. Dr. R.Bartkutė
    Velijevaitė  Kristina   Muzikos transliacijos platformų vertė muzikos kūrėjui. ,,Apple Music” vs. ,,Spotify” Prof. M. Urbaitis
    Žukauskaitė Karolina Kultūros paveldo objekto – Alytaus sinagogos atgaivinimo galimybės Doc. Dr. V. Ščiglienė