Grafinis dizainas | Bakalauro studijos | Vilnius

Lekt. Marius Bartkus

Studijos1996–2000 m. Vilniaus dailės akademija, dizaino bakalauras: 2000-2002 m. Vilniaus dailės akademija, grafinio dizaino magistrantūra; 2007 m. VU TVM ekonomikos ir vadybos išlyginamosios studijos.
Stažuotės2006 Stažuotė Helsinkio Dizaino ir Meno Universitete (tuomet UIAH, dabar „Aalto University School of Arts, Design and Architecture“, http://arts.aalto.fi)
Narystė / 2005-2015 m. Lietuvos grafinio dizaino asociacijos narys; 2007-2012 m. Lietuvos grafinio dizaino asociacijos valdybos narys.

Marius Bartkus yra dizaino agentūros „Moira Visuals“ įkūrėjas. Ši kompanija vienija jaunus ir daug patirties turinčius dizainerius, fotografus ir programuotojus, kurie teikia kūrybinius dizaino sprendimus ne tik verslo įmonėms, bet ir užsiima nekomerciniais projektais.
Save laiko pasaulio gražintoju, stengiasi žmogaus vaizduotei suteikti naujų impulsų, bando įtaigiau papasakoti klientų verslo istorijas, sutirština spalvas. Iš chaotiškos informacijos kuria tvarką. Išlygina „susiglamžiusias“ mintis ir vaizdus. Arba atvirkščiai, „tiesias“ mintis „suglamžo“ ir „suvelia“, inešdamas vizualinės dramos. Tiesia kelius tarp padrikos informacijos ir galutinių klientų minčių ir emocijų.
Projektų „Klaidinanti Vizualinė Komunikacija“ ir „Stickerdesign.eu“ įkūrėjas ir dalyvis.
LGDA plakatų parodos parodos „Kas yra Vizualinis dizainas?“ (2011 m.) kuratorius Icograda „Spring“ konferencijos metu, nuolatinis tarptautinės šrifto meno parodos „Keliaujančios raidės“ dalyvis.Organizuoja ir kuruoja parodas, kūrybines dirbtuves. Tarp jų (2007m.) kūrybinės dirbtuvės „Maistas akims“ su palydimąja paroda „Intro“ galerijoje; Kūrybinės dirbtuvės vadovų konferencijose „Lūžio taškas“ (2007 m), „Poveikio anatomija“ (2008 m.), „SmallTalk“ organizuotame lygių galimybių plėtros renginyje (2012 m.).

Svarbiausi darbai / Laimėti konkursai

„Lithuania Expo 2005“ logo konkursas, I vieta; „Lithuania Expo 2015“ logotipo padalinta I vieta; II ir III vieta 7-ajame Lietuvos interneto puslapių čempionate; III vieta „Lietuvos dujos“ organizuoto DSO logotipo konkurse; Dizaino kūriniai publikuoti „Los Logos 4“ (5 logotipai), „Dailė“ vadovėlyje 10 klasei, „Lietuvos prekių ženklai: Istorija, funkcija, klasifikacija“ (prof. A.Klimas, 6 logotipai) ir t.t. Identitetas kurtas „Šviežia kava“, „Lietuvos Nacionalinei filharmonijai“, kino festivalio "Nepatogus kinas: Ad Hoc", "Smaliukas ir partneriai", "Gala", "Imk" kompanijoms. Klientai "Teo", "Mineraliniai vandenys", "Delfi", „Euroelektronika“, „Comfort Heat, „M.K. Čiurlionio dailės muziejus“, teatro festivalis "Sirenos", „Šiaulių bankas“.
Lietuviškam kavos gamintojui ir pardavėjui „Šviežia kava“ kūrė logotipą, identiteto sistemą ir akcijų plakatus (2011-2014 m.).